Pakket niet ontvangen

We vinden het erg vervelend wanneer je een pakketje van ons verwacht, maar die niet hebt ontvangen. Wat kun je doen?

Check de track & trace

Bekijk de track & trace code van je pakket nogmaals om er zeker van te zijn dat de track & trace overeenkomt met je verwachtingen. Soms kan een pakket vertraging oplopen, dit is zichtbaar in je track & trace.

Check het bezorgadres

Controleer voor de zekerheid of het bezorgadres juist is. Het bezorgadres kan namelijk afwijken van het factuuradres wanneer je hiervoor hebt gekozen.

Check je brievenbus

Controleer even goed je brievenbus. Het kan zomaar zijn dat de pakketbezorger al is geweest, en dat je niet thuis was, of mogelijk de pakketbezorger niet hebt gehoord. Als het goed is heb je dan een ‘niet-thuis-bericht’ ontvangen. Dit is ook zichtbaar in je track & trace.

Het kan ook zijn dat je pakket is bezorgd bij de buren, of dat de pakketbezorger al een nieuw bezorgmoment voor je heeft ingepland.

Alles gecontroleerd?

En is je pakket nog steeds zoek? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.

Contact pagina