ALGEMENE VOORWAARDEN

Wij hebben geprobeerd duidelijke en korte algemene voorwaarden op te stellen.

Ben je een zakelijke klant? Dan hebben we voor jou aparte zakelijke algemene voorwaarden (PDF), deze kan je inzien via onderstaande link.

Zakelijke algemene voorwaarden

1. Definities

Wij hebben geprobeerd geen moeilijke woorden te gebruiken.

2. Over ons en hoe je ons kan bereiken

Neita Techniek B.V. handelend onder de naam Neita.

Adresgegevens
Ambachtsweg 18
3542 DG Utrecht

Bereikbaarheid
Maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur.
Telefoonnummer: 030-2412034
E-mailadres: info@neita.nl

Nummers
KvK-nummer: 30241563
BTW-nummer: NL819682901B01

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. In de overige gevallen is het niet zo van toepassing. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder de aandacht te brengen. Indien dit niet is gelukt horen wij het graag en zullen wij deze zo spoedig mogelijk kosteloos toezenden.

4. Aanbod

Het aanbod op onze webshop geeft duidelijk weer hoe en wanneer wanneer je iets kan kopen. Mocht er een foutje op de productpagina staan mag je ons daar aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

5. De overeenkomst

  1. Wij doen elke dag ons best om te zorgen dat wij een veilige web-omgeving hebben. Zo kan jij met een gerust hart bij ons winkelen.
  2. Wanneer je iets bij ons bestelt krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.

6. Herroepingsrecht

  1. Toch niet tevreden over het product? Dan kan je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug.
  2. Wij vernemen graag de reden maar ook zonder reden doen we niet moeilijk.

7. Verwachtingen tijden de bedenktijd

  1. Ga tijdens de bedenktijd voorzichtig om met het product. Pak het uit en inspecteer het om te kijken of het voldoet. Het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals dat in een winkel ook zou mogen.
  2. Alleen complete, ongebruikte en onbeschadigde producten kunnen retour worden genomen.

8. Na het retourneren

Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling wil retourneren?

  1. Wij nemen het pakket in ontvangst en bevestigen je de ontvangst.
  2. We sturen een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug.

9. Retourneren

Wanneer je een product wil retourneren vul je het retour formulier in en voeg je deze bij het product/de producten welke je wil retourneren. Vervolgens stuur je het naar ons op en wij zullen de retour verwerken.

10. Prijzen

  1. Alle prijzen op onze website zijn exclusief btw.
  2. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en de verzendmethode. Hiervan worden de mogelijkheden tijdens het afrekenen getoond. Je kan er ook voor kiezen de producten bij ons af te komen halen.

11. Nakomen overeenkomst en garantie

  1. Wij doen wat we beloven en proberen altijd helder te zijn.
  2. Wij staan er voor in dat de producten voldoen aan de getoonde specificaties.
  3. Jij hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand, dan proberen we dit natuurlijk direct op te lossen. Hierbij volgen wij altijd de wet.

12. Levering en uitvoering

  1. Wij proberen er altijd alles aan te doen jou order zo goed en snel mogelijk te verwerken en uit te leveren.
  2. Als je voor 15.00 uur bestelt en de producten voorradig zijn, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Ook wanneer je iets later bestelt doen wij altijd ons best om je bestelling nog dezelfde dag te verzenden maar helaas kunnen we het dan niet meer garanderen.
  3. Indien je bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt tijdens transport, is dat onze schuld. Wij zullen dit dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

13. Betaling

  1. Indien wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, gaan we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen met je bestelling aan de slag.
  2. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

14. Klachten

  1. Heb je een klacht? Dat vinden we erg vervelend. Wanneer je de klacht kenbaar aan ons maakt gaan wij hier direct mee aan de slag om dit zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.
  2. Laat het ons snel weten wanneer je een klacht hebt en omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk. Zo kunnen we je het beste helpen.
  3. Binnen uiterlijk 2 werkdagen krijg je van ons een antwoord. Wanneer mogelijk lossen we het gelijk op en anders hoor je hoeveel tijd wij nodig hebben om het op te lossen.

15. Wijzigingen

Indien wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden vind je dat terug op onze website.