Een beschadigd product

We pakken onze producten zo goed mogelijk in om schade te voorkomen. Helaas kan door het bezorgproces in een uitzonderlijk geval toch schade ontstaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We lossen het graag voor je op!

Retourneer je product binnen 14 dagen nadat je het ontvangen hebt, of breng je product terug naar ons magazijn. Geef duidelijk aan dat het product beschadigd is geleverd en laat ons even weten wat je gewenste oplossing is.

Lees hier meer over hoe je kunt retourneren.

Incomplete bestelling ontvangen

Is het product dat je hebt ontvangen incompleet?

Dat is vervelend, maar geen zorgen, we hebben een eenvoudige oplossing voor je.

Het product omruilen: je kunt een incompleet product omruilen. We sturen je direct het complete product toe, nadat we je retourpakket van je hebben ontvangen.

Naleveren: we kunnen het ontbrekende onderdeel in veel gevallen gewoon naleveren. Neem even contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Zitten niet alle bestelde producten in het pakket?

Het kan zijn dat je bestelling over meerdere pakketten is verdeeld. Dit kan komen door de grootte van je bestelling, of doordat een ander product niet op voorraad was. Wanneer je bestelling bestaat uit meerdere pakketten en je de bevestiging hebt ontvangen dat je gehele bestelling verstuurd is, kun je in de track & trace het aantal pakketten (colli) vinden van je bestelling.

Wanneer een product niet op voorraad was, sturen we deze je toe, zo gauw we deze weer in ons magazijn hebben ontvangen.